Bikiniklar?

image80
( Tryck på bilden för att själv kolla ditt BMI )

Såhär bikiniklar var jag. Men jag känner mig inte alls Bikiniklar. Jag tränar ju rätt mycket,äter inte godis, men jag känner mig endåså helt uppblåst ibland, Det får bli stopp med detdär glasssuget på kvällarna helt änkelt.  jag älskar nämligen glass, det är ju så himla gott.

Nej, nu ska jag sluta klaga för jag vet att alla känner såhär ibland, jag ska istället vara glad o tänka att det finns folk som har det jobbigt med sin vikt o tycker jag har en drömmkopp till skilnad från dem. Omalla tjejer tänkte så tror jag de skulle ha mycket bättre självförtroende! 

Nu ska jag skriva på min So sammanfattning om romarna som ska in på Torsdag, det orkar man även om man har svullen hals och täpt näsa och känner sig svullen om magen, haha ;)

Peace and love



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, jag har en idé (I)

Jag och Anna har börjat cykla om kvällarna. Då skulle vi kunna hämta upp dig i stensjö, så cyklar du med oss tebax te kungshamn :D

2008-04-16 @ 21:57:25

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0