Brokade väskor , tradera och Ebay !

          Klicka för att visa Megabild!

Vintage sommarväska hittades på Tradera! Jag ville tipsa om denna eftersom att jag själv försöker mig på att spara pengar just nu. Kolla in åtminstone. Den är rätt så fin, men värd priset ?




Denna underbaring hittades på Ebay och den kännde just jag för mer än den övre. Vackert mönster och fina färger. Den får mig att tänka på när man var liten och sammlade på bokmärken med sina kompisar i bergen utanför skolan. Oj, vilka minnen jag får av den. (:

Det finns även en likadan småväska här. . .

Hör gärna av er om ni köper någonting jag länkat till. Alltid kul att veta vem som fick napp på godsakerna.

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0