Jag och min havregrynsgröt , blåbär <3

Nu kommer jag hem från en blöt men härlig fotbollsträning med mina babes <3 Har lite små ont i fötterna när jag sitter här och äter min vanliga havregrynsgröt, känner mig duktig, det är gott med frysta bär på !

Jag vet att jag borde lägga in dagens outfit, men jag orkar inte. Känner att ajg har samma kläder varge dag just nu. Det är lixom någon konstig mellanperiod. Man vill inte  börja använda sin anya vårkläder o man vill inte ha sina gamla trista vinterkläder. Det suger rent ut sagt! Nej nu måste jag pugga så det blir inte så mycket skrivet idag. Pusshej leverpastej <3

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson !

haha uuh Karolina, Havregrynsgröt ?! hihi

2008-04-02 @ 21:15:26
Postat av: Svar:

Emma : haha, ja men det är så nyttigt så ! :D

2008-04-02 @ 22:07:56
URL: http://www.bloggofstyle.blogg.se

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0