Stress stress...

Osh, att jag hinner med allt! Svenska  inlämning av novell på fredag, Hemkunskapsprov på Torsdag, bore läsa i mina böcker som ska göras bokrecensioner på, måste komma ikapp i matten och sist men inte minst gav Hemkunskapstanten oss läxa att städa toan, o min mamma är inte som alla andra o bara skriver på utan att dom behöver göra det utan min mamma visar hur jag ska göra, ger mig några olika rengöringsmedel och säger till mig att sätta igång. Hahah, nu är det rent i alla fall!

Jag är riktigt sugen på att sy idag känner jag när jag kollade in på Lestyle bloggen och såg vilka fina klänningar hon gjort, hoppas hon lägger ut sybeskriving som jag bad om. Vill så gärna skapa en :)

Nu ska jag gå ner i källaren och kola om jag hittar något fint tyg att knepa ihop något på i kväll. Puss o hej lovers <3

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0