Today i want to wear something simple <3

Hej, allt väl med er ? Med mej är det väll helt okej. Känner mig iförsig rätt ner, vet inte riktigt varför. Vart håller vännerna hus igenltigen? Har ingen koll på dem just nu, haha :´D jaja, skönt att vara hemma lite ibland med, idag så ska jag nog städa rummet lite. Försöka  mig på en rensning av garderoben lite också kanske. Inte så mycket att rensa. Mne jag aka kolla fall det är något som ska ner i vinterlådanåtminstone.

Påtal om att det börjar bli sommar, gud vilket väder det är ute. Härligt härligt. Igår var jag i stallet hela dagen nästan och jag knde allt att alla min fräknar börjar träda fram. Jag tror det blir fler och fler för varge år som går. Kanse att jag tar mig en liten solninng på utsidan senare.  HÄRLIGT! 

Idag skulle jag vilja bära något änkelt men som ändå har stil; ( this is my wannabe today <3 )                               
                          
                                                                                                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Sannah

Enkelt är snyggt!

2008-04-20 @ 12:05:42
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Nice kjol!

2008-04-20 @ 12:14:47
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Sannah

So were u :)

2008-04-20 @ 20:56:41
URL: http://saanzil.blogg.se

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0