Her hair was not cuting it self

Idag blev det frisören klockan fyra, efterlägntat måste jag säga! Det är kul at gå till frissan för hon berömer alltid mitt hår så mycket eftesom att det är så tjockt med mer.. Idag blev det lugg, jag har inte riktigt vant mig än även att ajg hade det för ett tag sedan så blir det alltid anorlunda varje gång. Men jag ska allt trivas efter ett tag. Min frisör tyckte att ajg passade jättebra i raklugg så jag får väll fortsätta med den inställningen. haha! Vad tycker ni?
Nu ska jag sova kudden, puss på det och på er såklart!

Föresten, bilder på nya inköp kommer antagligen i övermorgon för imorgon har jag fullspäckat schema med att träffa vänner på förmiddagen och kolla på min kusin som ska spela på Gothia towers ( göteborgs kulturkalas) på kvällen.


Bilderna är tagna med min "gööra toppen" web kamera... tycks?
  



Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0