Burned article and a bored girl

.. det luktar bränt skrivaren och ut kommer typ tjugo sidor faktauppsats. Det är det jag har hållt på med de gånger jag inte har haft tid att blogga. Som ni förstår är det mycket mellanrum och sånt men visst, jag har verkligen lagt ner arbete på att få detta bra. Jag försöker nå mvg i svenska eftersom jag tycker att svenska är ett rätt kul ämne. .  när man inte ska skriva faktauppsatser om ballongfarare. Nu är den näst intill klar i alla fall, bara lite bearbetning kvar men det löser sig imorgon på vipen innan deadline.

Idag kände jag mig riktigt slak ( kan man säga så? ) i skolan. Mitt huvud var helt tomt och ur munnen kom mäst ingenting. Vissa måndagara är sådär, specielt efter en sådan helg som varit. Imorgon kommer min underbara Pattlisa hem men jag får inte träffa henne förens på Onsdag. Och vet ni vad? hon ska få brutalt många kramar då!

Nu är det bäst att jag går och rensar upp på mitt rum så Sofia vågar komma hem till mig imorgon. Vi sak ta kort och photoshopa hade vi tänkt.                        Åååhhsh.. en systemkamera hade inte suttit fel där! ( - Dagdrömmer)

Kiss and godnight.

Kommentarer
Postat av: fotbollsfannie

Karrobarro, slak? hahaha! ;D nej så ska man nog inte uttrycka sig, eller vad vet jag? haha ;) längtar till pattlisan kommer!! ska bli skönt å krama om hon ja :D asa-mycket kramar blire ;) ses imorgon pusspuss :)

2008-12-01 @ 22:07:44
URL: http://fotbollsfanniie.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0