I´m going woman

Jag  har kanske inte berättat att jag och min syster har en presentkalender? Jo, vi hade alltid det när vi var små. Då kunde vi få t.ex glitterpennor,hårspännen och andra små söta saker. Nuförtiden är den nästan helt full med lotter. Lite vinner man faktiskt, vi är nog uppe i 40 kr eller nått i dne stilen, haha. Kul med lite dramatik på morgonen när man äter frukost.

Aja, från det ena till det andra. Häromdagen fick jag ett prov på en av pumas nya pefymer. Nämligen I´m going - woman. Den luktar väldigt gott. En skälli vardaglig perfym. Jag vet inte varför men varje gång jag luktar på den tänker jag på frisörsalongen där jag klipper mig. Den luktar fräsht och gott. Svårt att förklara, men om ni har vägarna förbi Kicks eller någon annan butik där de säljer perfym så tycker jag ni ska ta en sniff på den.  

Jag var inne på Kicks tidigare diag och luktade på lite olika sorter som jag har hört ska lukta gott.  D&G har ju någon som luktar rätt gott men tyvärr kostar den en hel förmögenhet. Svårt att känna dofterna på en perfym när man är inne i en butik där det sprutas olika dofter flera hundra gånger om dagen. Jaja, jag gillar I´m going woman rätt mycket än så länge. Förpackningen är väll inte den snyggaste men det är innehållet som räknas faktiskt. Får se vad mina luktsinnen säger när det snart blir dags att köpa en ny.  Tomten kanske kan trolla fram den perfekta doften till just mig? blinkblink *

Nu ska jag iaf sova, det borde ni också göra. And you, sleep tight!

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0