Kevin is the shit

Hello georgious people!

Hel dagen har gått åt att plugga, spela gitarr och sova. Oj, vilket intresant liv hon har tänker ni nu, haha! I kväll blir det till att stanna hemma för vi ska ha hem min farbro och hans fru hit på middag. Självklart ska jag kolla på finalen i stjärnor på is ochså. Inte för att egentligen följer det men det är altid kul med finaler. På tal om finaler, oj vad jag är glad! Min storfavorit Kevin är i Idolfinal nästa fredag och gissa vem som kommer sitta bänkad framför tvn då?Jag behöver inte äns säga svaret. Han gjorde apigt bra ifrån sig i går. Living la vida laco lixom. 
K i s s e s





 
Föresten, vet ni att Kevin har deltagit i den maltesiska melodifestivlane två gånger? Det hade inte jag någon aning om förräns idag. Däremot var inte dessa bidrag alls lika bra som han är i Idol, inte alls.

Kommentarer
Postat av: ERIK

Okejokej, vad roligt! :)



Hur äre med dej då? ;D

2008-12-06 @ 19:25:07
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0