Maravilloso y delicioso ! ! !

Hey!
Hur e det med alla? Idag kom julkänslorna som bara den och detta är första dagen som man är helt läxfri denna terminen, känn det som i alla fall. Jag är kanonglad idag eftersom jag fått "riktigt bra!" på min svenskauppsats och fått reda på att jag har mvg i spanska. Kan det bli bättre när man inte äns har fått sina betyg i handen?! Eftermiddagen spenderades med Jessica, film och fruktsallad. Hip hip hora såg vi, vi ser alltid på gammla filmer haha. Sista var det ju Tsatsiki, men det är kul och se sådant som man såg förr. Det väcker minnen på något sätt.

Nej, jag vet att min blogg är riktigt tråkig och innehållslös nuförtiden men jag har annat som är mycket viktigare för mig. Till exempel som att just nu måste jag hitta en tomteluva tills imorgon! (i) Bye...


Kommentarer
Postat av: Frida

jag fattar inte hur du lyckas få MVG i spanska? jag menar, det är så sjukt tråkigt och dessutom asasvårt :o



jag är stolt över dig karrobarro ;)<3 jag tror jag måste plugga mer nästa termin, haha!

2008-12-11 @ 20:53:31
URL: http://fridasplace.blogg.se/
Postat av: Frida

haha, fan vad bra du är på ideer då :D ska fan tänka på saken (y)

2008-12-11 @ 22:08:54
URL: http://fridasplace.blogg.se/
Postat av: Lisa

den får du se när jag har fått tillbaka min skärm eller något:) får se på de !

2008-12-12 @ 14:47:07
URL: http://sheworld.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0