Trötter

Pust, precis när jag kom hem från göteborg vart det fotbollsträning och nu är jag helt slut.

Honungsvatten coh mammas blifrisk blandning är vad jag ska hälla i mig nu. Asså denna förkylningen tar kål på mig. Kunde inte ge ett skit på tröningen idag, kände mig som världens soffpotatis. Åh, jag blir så arg! Mitt nyårslöfte är att jogga en gång i veckan förutom fotbollsträningarna. Jag tänkte att om man tränar en dag till i veckan kanske man håller sig lättare ifrån sän här skit också.


Jeans fick jag köpt idag, på cheap monday. Ett par ganska blåa stuprör. Slimmade till tusen! Så ska det vara. Det var faktiskt bara det jag fick köpt den här gången. Det och några strumpbyxor. Min fundation var slut så ajg får köpa dne här tue istället. Aja, bra att ha pengar kvar till våren.

Imorgon är det jag som gör blonda slingor. Om jag vågar, tror ni det? 


Nej vad jag är trött och snart är det julafton, nej ajg menar nyårsafton. Hur mår ni? Är ni lika trötta?

Puss på er at least!

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0