T i r e d and a m a z e d !

Hej allihopa. Jag har varit väldigt trött de senatse dagarna. I Tisdags var jag och några vänner domare för niornas volleybollturenering och det var rätt skoj. I dag är mäst chill förutom att jag slldeles snart måste ta tag i mitt so prov som jag ska ha imorgon. Åh, är värkligen inte pep att sätta mig och plugga nu och specielt inte so. Jag hatar verkligen so men det är bara att bita i det sura äpplet som man brukar säga, jag vill ju ha bra betyg!

Just nu sitter jag här och bara väntar tills vi får jullov. Åh, julaftons morgon. Vaknar upp klockan nio kanske för att äta frukost med familjen medans det snöar på utsidan och man vet att dagen kommer bli helmysig. Man väntar tills tomten kommer och man vill se allas léenden. ... Visst är julen fin! Men det finns faktiskt en inte så kul sida med julen. På jul tar de flästa barn och ungdomar för givet att "tomten" kommer med en massa fina paket och att ha sina nära och kära runt sig att umgås med. Alla har inte råd att köpa dyra julklappar eller god julmat och viss har inte äns någon att krama på julaftons morgon. Nu menar jag inte att det ända viktiga på julen är paketen utan jag tycker att julen framför allt är till för att träffa alla underbara människor man känner. Släkt, nära vänner och familj. Ha detta åtminstone i bakhuvudet när ni öppnar era paket eller kramar om eran mormor.Ni är lyckligt lottade och var tacksamma. Det tänker i alla fall jag vara!

Ja, snart är det jul och nyår och ett nytt fantastiskt år ska börja. Man vet inte vad som händer och man vet inte hur det ska bli, det är nästan bättre än jul tycker jag!

Bye swetiepie!

Kommentarer
Postat av: ERIK

hur är det med dej? :)

2008-12-10 @ 17:40:05
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK

Längesen du skrev kommerntaren jag tänker svara på nu, men jag tror inte du kommer ihåg vad du skrev xD Men kommentera ett av mina inlägg och säg vem du tycker ska vinna imorgon i Idol istället om du inte redan gjort det! xD

2008-12-11 @ 17:11:25
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0