Hängslebyxor på ett annat sätt.

När jag letade efter fina saker på h&m idag snubblade jag över dessa tuffa byxorna.
Jag gillar värkligen hela känslan av dom . Om jag ser dem i någon butik ska jag ta o prova . Min mamma får somsagt betala mina kläder o hon är inte fullt så glad över att jag gärna beställer kläder online. Idag har jag en av mina sjukt jobbiga dagar.

Jag får värkligen ryck på allt o alla . Först är det min syster som vägrar att släppa mig till datorn för att jag ska fråga en kompis om engelskaglosor på msn , sedan är det mamma som så snällt sa att vi kunde beställa fårn H&m när jag pratade med henne i telfonen och sedan när hon kommer hem är skitsur o säger at hon tycker vi ska vänta , - MAAAAAAMMA , kläderna tar sluuuut ! :O Och sedan ser jag att dom gröna byxorna är slut i min storlek. Men vi får ringa o kolla. HOPPASHOPPASHOPPPAS , annars frå det väll bli dessa . + Jag har tappat bort mitt presentkort på Jc på 300 :- , Skit säger jag bara , Jag är så vimsig.

Kommentarer
Postat av: Anton

jag vet alltås inget om kläder kan du lära mig lite kanske :$ ?

2008-02-23 @ 16:17:10

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0