Koncept.

                                                       



Detta är ett rätt bra koncept för vad jag skulle vilja ha under våran/sommaren , jag får försöka skramla med pengarna och fjäska för mamma (a) Detta är ett lätt sätt för er att se vad ajg kommer ha för stil under våren. För er som känner mej , dessa godbita är MINA!! ;D <3
 
Först har vi en bedårande spets-bh som finns i massor av klara fina fäger -H&m

 Sedan har vi en enkel men alldeles perfekt vit blus från ellos , tyvärr fans denna dock inte i min storlek i färgen vit , den fans i färgen grålila , så vi får se. - Josefsson

Sedan har vi ett par, gud så fina , shorts , svart vit rutiga typ. - josefssons

Det vita linnet är gulligt med knapparna fram på, något liknande skulle var fint till dom gröna byxorna - H&m

Efter detta har vi ett urfint linne , lite jeansblå färgat fast väldigt ljust. - H&m

Rosa glittrigt nagellack , hellokitty , jag har ett liknande fårn vivaladiva - H&m

Spralligt härligt gröna byxor , dess abyxorna frå vi se om det blir , skulle förmodligen inte tänka mej att mamma köper dessa iaf , hon skulle säga att dom var för anorlunda förg på som inte går till så många olika plagg , men jag tror att dom skulle kunna bli en riktig hitt. - H&m

P.S Kommer att updatera detta inlägg snart , alla bilder är inte uppladdade än , det kommer snart för det var lite fel på ellos hemsida.

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0