Vit tröja.

Idag har det vart rätt så full fart hela dagen , vart väldigt trött idag , men p eftermiddagen efter skolan piggnad ekjag till , ska i alla fall gå o lägga mig i tid i dag. änkte att ajg skulle gå o lägga mig vid 21.00 för att orka imorgon , men det blir tydligen inte fören 22.00 endå. Jag är gött trött i alla fall.

Igår beställde jag o mamma från ellos , jag fick regnkäder " suck " osså en vit tröja jag har kollat på , med långa mysiga ärmar . Den vita blusen som ajg ahr bloggat lite om , den fans bara i svart o det kändes onödigt nu inför våren. Bättre o spara pengarna till H&m snart :) Vi beställde ju just från H&m men det får tusan bli snart igen , förra gången såg jag inte ALLT fint . Måste komma över som gröna byxorna ock det ljusblåa linnet. Ett måste för sommaren är oxå en fin vit blus , gärna skuren under bröstet + ett par (kanske rutiga) shorts .



 Här är tröjan jag beställde . Vad tycker ni?
Den ser skön ut tycker jag .
Bra med lite änklare kläder ibland till skolan faktiskt, när man är trött pallar man inte alltid ta o stassa till sig varge morgon. Också skönt med långa ärmar nu på vintern. P.s JAG VILL HA VÅR NU

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0