What do yaaa think babe? ;)

Hejsan hoppsan ,i kylan :) Hur är det med mina kära bloggläsare? Just nu är det så många som är förkylda o sjuka .
Ush , jag känner mig inte specielt pigg jag heller .

Men nu ska vi tänka oss frammåt till våren , för det är ju det man lägntar till lr ?
Det gör iaf jag :D Våren då man akn börga använda sin sommarkläder så smått , köpa fina vårkläder & gå runt i dom kära ballerinaskorna :D

Nu har jag övertalat min mamma till att sy in mina utsvängda byxor [ vita ISCI & mörkblå LEE] stuprör äntligen !!!! :D Jag vet mycket väl att det är mordent med utsvägnda byxor nu .
Men jag trivs inte alls i utsvängda byxor o det är ju inte så mycket man kan göra åt det ...

Vad tycker ni är bekvämast /snyggast , av byx-modellerna nedan?

1. 2.

3. 4.



Ala byxmodeller hittar ni på Asos !


Jag vet inte riktigt vilka jag tycker är fina , för ovanligehetens skull är det inte stuprören jag gillar här iallafall :)

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0