A long long way to go before you manage to do wath you dreamed of.

Idag har ajg jobbat sedan kl 8 - 14 och sedan bar det av till badet med Maja! Efter att vi solat och badat ett bra tag så skulle jag visa henne en väg som ohn kan gå genom skogen för att komma från hennes Torp till oss. Det tog en timme tills att vi var framm och det var läskigt varmt nästan hela vägen, förutom inne i en alé i slutet. När jag hade visat henne dne vägen skjutsade hennes mamma hem mig och då fick jag hjälpa till med maten eftersom vi nu har gäster. Lite bilfolk som pappa kände, riktigt trevliga faktiskt.  Nu ska jag väll säta mig och sappa lite!
Peace & Love - K a r o l i n a.

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0