My life - no big deal.

Hejsan tuffingar!
Allt bra med er, hoppas det.
Idag sov jag halva förmiddagen och sedan efter att jag ätit kom Y och slappade med mig framför tv´n, vi var så slappa så det var lixom det vi orkade med idag. Jag har just nu i alla fall vart på möte med fotbollsflickorna och planerat våran cup, det går frammåt åtminstone. Det är ju tur det, kanske inte det lättaste att planera en cup med 17 stycken fjortonåriga tjejer men nu ska vi ge allt och satsa på det här så att vi får kul nästa sommar. Vårat mål allra helst är att åka till usa på träningsläger men det känns lite oåtkomligt i detta läget som vi är i, så vi förösker att satsa på att åtminstone komma utomlands nästa år. Med kämparglöd kommer man lågnt! Imorgon blir det bara en massa jobb antar jag. Puss på er sålänge och sov gott, det ska i alla fall jag göra lite senare.

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0