Sandwish

Idag har jag jobbat på förmiddagen och senare blev det 15 års mys med min halvkusins dotter. Generatinerna i våran släkt går nått riktigt mycket omlott, haha. Det var riktigt mysigt, spela kort,busa och äta hallontårta. Sandwish är nog det roligaste kortspelet som finns,och agresivaste med för den delen. Haha det måste ni lära er om ni inte kan det, hur kul som hälst!
 Imorgon är jag ledig och då har jag och Y-kusin smögenbryggan i planeringen, kul när släkten ska ut på landet för då är alla samlade här. Idag blev det helt änkelt gul 2 kvartsärmad tröja och jeans som outfit.

Jag bjuder på en good song idag eftersom jag inte hade världens roligaste outfit att bjuda på.

Älskar att nynna på denna låten när jag har så tråkigt på jobbet, som exempel när det kommer två kunder på en timme som idag på morgonen. "Kul".

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0