Flip throw in

Hejsan alla morgonpigga!

Idag blir det till att städa rummet på förmiddagen och på eftermiddagen ska jag jobba, var ett tag sedan nu. Nu ska jag jobba denna vekcan och nästa vecka åker vi till Danmark med laget. Oj, vad jag lägntar! Jag har nästan fjärilar i magen.

Igår var jag med några vänner och kollade på Kalles finalen för F-14. Gud vad vi ville vara med, det var ju så nära som det kan bli. De som fick spela i finalen var IK Gauthiod och IFK Skoghall , Skoghall vann med 2 -1 ! 
Det var en tjej i Skoghall som gjorde skitcoola inkast. Det måste jag lära mig för jag tycker dte ser sjukt snyggt ut när andra folk gör så.


Såhär....


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0