Kalles cup

Nu kom jag just hem ifrån Pizzeria Smögen där vi kollade på Ryssland - Spannien.. *pust* jag som hejjade på Ryssland

Jag fullkommligt älskar fotboll ! <3 Dessa två dagarna har varit de bästa dagarna i år och jag lovar atrt det kommer bara bli ännu roligare på Dana nästnästa vecka.Det går bra för oss i Kif f-94 vi spelade 0 - 0 i Onsdags och idag spelade vi första matchen 1 - 2 och eftermiddagens match 2 - 3 .

Så härliga vinster var det bägge två. Värkligen så hela jag bubblade över av skratt och glädje.  Det finns allt lite söta killar här ute nu också kan jag säga. Men ingen primaprima som jag hittat än, hmm... haha! Imorn ska vi spela mot Alingsås och vi vill så hemskt gärna vinna , det ska vi också. Då får vi lättare motsånt senare. Så det hoppas vi värkligen på. Hoppas vi får göra segergesten i sluet, kullerbytta på led. När vi gör den känner man att livet är värt att leva. Underbart! 

Imorgon ska jag sova hemma hos Elin eftersom det kankse blir lite Kalles-disco på kvällen, om det int är kul där drar vi hem till Elinpelin och myser med film. Nu ska jag sova så jag pallar spela imorogn, pusshej!






                                                                                                                                                                                         
Fannie & Sanna e på G på pizzzerian.<3

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0