Will I get you some strawberrys?

Idag vart min riktiga första jobbdag! Eller vi börjar antagligen efter riktigt schema på fredag när skolan har slutat för alla. Det kommer bli super att tjäna lite extra fickpengar nu i sommar, men jag kommer nog vara riktigt trött på jordgubbar när sommaren är slut. Esch, det är ett bra jobb i alla fall.

Nu kom jag just hem ifrån en match mellan Svarteborg/Dingle och oss - (Kungshman/Smögens IF )! Det var väldigt blåsigt uppe på vallen idag eftersom den ligger så högt upp, men det gick utmärk att spela ändå. Vi vann med 5- 0 , riktigt bra jobbat tjejer!

Jag är ledsen med jag måste klaga lite på mig själv, eller snarare peppa mig. Jag måste ta tag i spelet mera, våga utnyttja chanser och våga skapa ta tag i bollen och springa. Jag är fööör försiktig! Okej, peppa peppa!
 




Today was my first real day on work, or we all are begining to work like ordinay on Friday I think. I think it´s really good to get som more money now in the summer, but i will get really tired of strawberrys after this summer, "haha"...
 I´we just played a soccegrame against Svarteborg/Dingle. Really fun but it was windy this afternoon so it was to fight the hole way out! The matchresult was 5 - 0 till us. REALLY good work girls ! Love ya.


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0