Elin gör det med lagom mycket stil.

Elin kling bar den igår när hon var med som gäst i vakna med the voice. Jag satt så besatt aan kan vara när man är sjuk och kollade på detta. Hon bor en hel outfit från topshop ( we like ), en tisha med trycket supergirl, ett par  jeans som satt som ehand i hanske på henne och en underbar jacka över den enkla men så stilfulla t-shirten. Jag gillar det eftersom att hon inte klär upp sig till tänderna vardagligen och det ska man inte göra heller man ska ha stil men lagom mycket på vardagen sen får man gärna klä upp sig ordentligt på fest och andra högtider.

Denna underbara jackan skulle jag mer än gärna lägga beslag på, priset på ca 570:- känns lite väl mycket men vi får se hur det blir med det. ven dom slitna blåa byxorna skulle kännas som ett + i garderoben .
Rosetten på bröstet  är helt rätt just nu!
Boucle Bow Front Jacket

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: kul att höra :D

2008-03-19 @ 11:47:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: sophie

den var jätte söt,men 570är väll egentligen inte så jätter mycket, hhi om föräldrarna betalar ?
vart hittade du den nån stans ?:)

2008-03-19 @ 19:44:50
Postat av: Svar:

Nej , men det är ju inte gratis precis och jag får nog inte ås mycket klder just nu. Den hittade jag på Topshop. Länk finns i inlägget.

2008-03-19 @ 19:57:43

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0