En salig blandning.

Hejsan allihopa , idag blir det nog min sista friidrottsträning. Jag hinner inte med allting. Jag rider , spelar fotboll , friidrott osså vill man ju ha tid med kompisar & blogga , haha :)  Det är ju läxor o sådant med.Så jag måste välja bort något , och då blir det tyvärr friidrotte. Vi har inte så stora lokaler o sådant här ute heller, det är synd. Jag ska föröska satsa på fotbollen istället, det är roligare.

Men nu ska vi prata om nått roligare, idag hade vi dansuppvisning på gympan.
 Vi dansade till Candyman - Christina Aguilera. hahaha , när hon säger apitite skulle vi ta ut tuggumit o vira det runt fingret , när jag gjorde det började jag gapflabba. Haha , jaja det är sådant som händer ! :D  Det var gött skojj o kolla på dem andra iaf.

Nej nu ska jag snart iväg på träningen , pusshej <3

Kommentarer
Postat av: simon

hejjsan snygg blogg jag har lagt till dig som vän

2008-03-19 @ 16:46:32
Postat av: simon holst

hejjsan jag tycker ochså om fotboll lika mycket som dig=)//simon

2008-03-19 @ 16:49:10

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0