F&P <3

Hejsan allihopa , idag var jag med F&P på Torp och kollade lite i affärer. Jag köpte en vanlig vit t-shirt , en jeans balongkjol typ ? , en fyndpåsa från glitter med massa krimskrams haha & sportbh. Ni får se lite av vad jag köpte imorgon, för jag orkar inte ta kort på allt ikväll.

Dagens outfit var ; 
randig farfarsskjorta i blått och vitt - Cassels
 Svarta stuprör - H&m
 Svarta skor - Dinsko 
Rosa sjal -  Mammas gammla.

- Har tyvärr inga bilder idag - Förlååååååååååååååååt !!!   Ska ta många bilder imorgon istället . 
Jag har så mycket prov o skit just nu oxå.

Föresten? kan man ha hängslen till en högmidlad jeanskjol tror ni?
 

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0