Nu blir jag arg

Nu har jag kollat på debatt och jag klickade mig runt lite på youtube och checkade vad Blondinbella hade för klipp.

Debbaten kändes inte så givande i och med att dom shötate mäst måste jag säga, men det var skönt att få raka puckor från Blondinbella och också de som kritiserade sverges ideal.
Det kändes skönt att höra vad sverige tycker om detta. Men det som gör mig riktigt förbannad är att det finns folk som skriver så jävla ( ursäkta språket) elaka saker om henne i t.ex komentarer. Det är tur att hon kan ta sådan kritik med en nypa salt. Snälla, om ni inte tycker om henne så låt henne vara i alla fall, om ni inte kan låta henne vara kan ni väll i alla fall kritisera henne på ett lite mer mänskligt sätt?

Jag är inget jättefan av henne precis men jag skulle alldrig kunna tänka mig att trycka ner på flickan endå. Om hon ser sig själv som en förebild så får hon väll göra det. Men bara för att man säger att man är en förebild betyder väll inte det att tonårsflickor måste tycka det samma???
 Dom har väll också en hjärna att tänka med. Dom kan väll bestämma om dom vill ha henne som förebild eller om dom inte vill det? Låt flickan vara, om ni tycker ohn är omogen på något sätt, då finns det väll inte mer än att låta henne vara och växa upp? Låt henne göra det hon tycker är skojj. Så länge det inte är olagligt. Om det är som hon säger, att hon bara presenterar saker i bloggen om hon tycker om det så är det inget fel på det enligt mig. Däremot om hon tar första bästa sak hon kan hitta och skriver positiva saker om det men i själva verket inte tycker så om saken är det fel. Men det är inget vi har bevis för, så låt tösebiten vara för guds skull.


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0