Sjuk , igen.

Nu sitter jag här alldeles rufsig i håret med joggingbyxorna på , fotbollsträning snart igentligen men jag har mått dåligt hela dagen så det blev varke skolan eller träningen idag, tror inte jag kommer orka gå till skolan imorgon heller, jag hatar min mage & min förkylning.

Det är i vart fall inget fel på aptiten här inte, jag har säkert ätit 5 stycken bullar idag. Men har mamma lagt in 4 påsar med vaniljbullar med mandel uppepå i frysen kan man ju inte motså dem. Fast jag har varit duktig och ätit min havregrynsgröt till frukost som ska bli en ny vana frånochmed idag. Jag har försökt tidigare också men ahr alltid fallit tillbaka till mackor eller fil, inte bra alls. Men nu ska det bli ändring på det, jag tänkte att ni får uppmana mig varge dag helt änkelt. Så ska vi se om jag blir piggare, i sådana fall kommer det slå ut på er med, ju piggare jag är, ju mer bloggnig. :)

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0