What a good idé :D

image2

Först måste jag säga ; Vilken smart idé av " Något vanligt "att ha sin första tävling på detta sättet med ett så stort pris , det var tusan det bästa priset jag sätt tror jag.

 Motivation: Vi kan börja med arbandet ; det ahr jag suktata efter såååååååååååååå länge , har inte blitt av o köpt det bara. ( hoppas hoppas ) Sedan tar vi dom kanonfina nagellacken ; I löööööve the colors , passar perfekt  när inte våren vill sätta fart då man gärna vill pigga upp sig lite med glada fäger. All underbar Makeup då? Lipglosset , mascaran & id ögonskuggan , I want it ! Den perfekta fest-makeupen. Sist men inte alls minst ; Christina Aguilera doften , jag ska ju till och med uppträda med hennes låt snart , vad underbart o få spraya på sig den doften då och riktigt leva sig in i hela känslan att vara Christina Aguilera.
Nu håller jag tummarna hårtt hårtt hårtt för att ajg sak få vinna detta underbara priset ( prisen) !

Nu tycker jag också att DU ! ska tävla här !
 Ja , just du !

Kommentarer
Postat av: emmy

vart vinner man detta?

2008-03-09 @ 14:32:03
URL: http://www.metrobloggen.se/stockholmsliv
Postat av: emmy

haha, va dumt. jag höll på i flera minuter och letade efter länken ;S

2008-03-09 @ 15:11:31
URL: http://www.metrobloggen.se/stockholmsliv

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0