Göteborg imorgon.

Imorgon bär det av till Göteborg för shopping, håller på att skriva shoppinglista för fullt. Jag brukar göra det så jag vet vad jag behöver och inte glömmer något när jag väl är inne i stan. Självklart håller jag mig nästan aldrig till den, men det är bra som stöd.
 
På shoppinglistan står bl.a
♥   Chinos
♥   Tunikor
♥   Basplagg
♥   Någon överdel med spets
♥   Skinnjacka , helst H&m
♥   Leggings, efter att ha tapat bort alla. Hmm, unrar hur det går till? ^^ haha
♥   Skulle även behöva en väska, men det får nog vänta tills jag hittar "the bag"  !

Affärer som ska besökas extra mycket är Monki, Topshop, Zara, Rut mfl och självklart Secondhand. Myrorna kanske?

Kommentarer
Postat av: MANGO

secondhand är roligast och bäst! :D

2008-05-03 @ 19:51:35
URL: http://mialia.blogg.se

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0