Ingen träning och ingen match... åh!


Jag ringde just till en av mina tränare ( F´s mamma ) och sa att jag inte kunde träna på hela veckan pågrund av att jag måste bli helt frisk nu. Det är skitjobbigt när det känns som att ögonen ska fall ihop på en så fort man kollar i en bok. Inte lätt o plugga då inte...
Nej nu ska jag sluta klaga så förbaskat mycket och vara glad istället. Det är ju  trots llt min namnsdag och jag har fåttmin jacka idag! Jag borde vara glad! Det är jag också, är bara enormt trött där på.

Till helgen blir det GBG med mina flickor P & F så ingen av oss ska spela match då. Vi har våra skäl. Orkar inte gå in på det nu! De två har nog mest skäl, men jag mår faktiskt inte heller alls bra, usheliush! Vi ska sova hos F´s moster, kommer bli supermysigt. Hon värkar vara en glad prick hon med!

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0