Best ever


btw, v ä r l d e n s bästa låt! :D

Här sitter jag och shostar över min faktauppsats. Nej, nu är det dags att sluta faktiskt. Ska sätta mig och spela lite gitarr hadejag tänkt. Dte är så mysigt att sitta helt ensam inne på sitt rum och plinka lite på gitarren. Idag ska jag försöka mig på att spela Somewere over the rainbow. Fick mail från Ph tidigare idag. Hon skrev tt hon låg på stranden dagarna i ända och fick massage och dragg milkshake. Jag blev inte alls sugen på att åka till Thailand, i n t e  a l l s !

Nu, sängen gitarren och ackorden. Hugs!


Kommentarer
Postat av: syster kärlek

nä, inte tycker jag om håkan...

men jag ska inte säja så mycket,

jag vill inte såra alla som tycker om honom

2008-11-27 @ 16:04:08

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0