difficult things and happy things comes together in one place

Hejhej bloggen...

Det är en trött Karolina som skriver nu. Fyra matcher har spelats och Kvartsfinalen spelade vi mot vårat anadr lag. En fjärdeplats blev det för vårat lag till slut. Lite surt att förlora mot vårat andra lag men men.. sånt är livet. Imorgon blir det skolan och ska jag vara ärligt är jag så sjukt trött och snuvig just nu så jagkan itne äns tänka så lågnt fram i tiden. Shit, imorgon är sista dagen för faktauppstasen också! Ja, nu vet ni var nihar mig imorogn eftermiddag. Det och fotbollsträning då vaklart!

Har ni haft en bra helg då? Jag har haft en kanonhelg. Fredagen blev det mycket sprutgrädde och chokladsås, eller vad säger du flisan? Lördagen vart rätt slapp på förmiddagen, jag och Flisan gick sedan till hennes farmor och åt tillsammans med hennes storasyster och hennes pojkvän. På eftermiddagen kokade vi korv mm, men det vet ni redan.
Idag var det predikan på morgonen, pust. Seda tog jag Elin och Lisa en sväng ner till Ica för att köpa mjölk til min och Elins Carbonara. Efter att jag och Elin hade ätit, lyssnat på en rosa helikopter och kollat på bilder gick vi bort till idrottshallen och på vägen plockade vi emd oss Lisa. Sedan vet ni, en fjärdeplats och nu även en stukad?( nej bara förbaskat ont) fot.














Föresten, glad första advent skulle jag säga också!


Kommentarer
Postat av: Frida

vad fin design du fått stumpan :)



förövrigt så får du nog se mig i skolan imorgon :)

2008-12-01 @ 14:21:09
URL: http://fridasplace.blogg.se/
Postat av: ERIK

åh tack :D

2008-12-01 @ 20:44:45
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0