Konfirmationsläger

Tjingeling brudar!

Ledsen att jag glömde nämna helgens konfaläger. Men nu vet ni. Jag har varit på konfirfationsläger hela lång helgen. Vad ska man säga om det då? Jo det var lite roligare än vad jag hade tänkt mig iaf. Lixom man kan knappast ha jättetråkigt när man är med världens underbaraste flickor! På vägen hem blev det Donken, vilket ajg ite är jätteförtjust i. Men chickenwrap var fan  skitgott och typ alla testade de nya typ wofflade pommes.Dom var asgoda, haha. fast man känner sig  inte så fräsh efter ett såntdär besök. Typ tjock !? haha men inte nog med det så sitter jag här och äter glass. Vaniljglass a lá Karro, med Kiwi och chokladsås. Fattar ni hur gott det är eller? Testa säger jag bara.

På tal om ingenting! Idag åker min älskade Pattlisa till Thailand och jag vill bara hålla kvar henne här hemma. Ja kommer sakna henne som attans. Hoppas hon får det kanon iaf. Flygskräcken började komma rejält i Fredags när vi var i skolan. Det är väll typiskt? Att i fredags, två dagar innan hon ska åka. Så sätter hon på tv´n som vanlgit på morgonen men det första ho ser är ett flygplan som nästan kraschar. S j u k t säger jag! Ush, det kommer gå piggelinbra.

Nej , ojoj! Nu måste jag äta min glass innan den blir varm. 


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0