many peoples to adore but there is just one of them to miss

Ey babes!

Idag har det vart skola och konfa hela långa dagen. Inte konstigt att man är helt slut när man kommer hem. Det har varit en kall  och regnig dag här. Fast jag tror bara det var jag som gick runt och frös. Det värkade så. Konstigt nog. Aja, så kan det vara. Hoppas inte ni har frusit. Min förkylning börjar sakta men säkert smyga undan men ingen träning än... Vi får se hur jag mår imorgon, om det blir någon gymnastik eller inte. Nje, varför skriver jag om detta? Nu ska jag skriva ut noterna till " adore you - lil rain" på piano. Den är såå fin. Kyss


 

Kommentarer
Postat av: Frida

DOM VILL HA HA FÖRFAEN!

2008-11-11 @ 19:28:27
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0