Sugarsugar

Hola amigos!

Hur är läget? Jag vet. Jag har varit en urkass bloggare på det sista men ajg lovar att ta igen det. Någon gång i livet. . (aa)
 I alla fall, jag kom just hem från skolan som avlutades med matteprov. Vilket var mindre ljuvligt. Nu sitter jag här framför dumburken ( kanske inte så dum) och äter kalaspuffar. Vilket jag inte har ätit på typ hundra år. Det däremot är riktigt ljuvligt! Senare i kväll blir det Flisiflis med Frida, Lisa Lollo Maja och Ph !

Stoppade just in minneskortet i datorn för att kika på lite bilder. Ojsan! Jag hade massor av bilder. Jag har lagt in lite bilder i dessa gamla blogginläggen: Göteborg&postkodsmillen , konfalägret ( på G! ) och min och jessicas heldag på stan.



 


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0