Zebradutted

Hemma efter en hel dag på överby, torp och kollat påtapeter på colorama. Visst det fanns några fina tapeter men inget som sa - klick, den ska jag ha. Lite svårt rum är det allt att ha fondvägg på men jag ska allt fixa det. Häldre lite chilla tapeter och kitchig inredning om det inte går att hitta någon kul tapet som passar på den väggen jag sk ha fondvägg på.

Dagens inköp:
 
Mascara XXL, någon som vet om den är bra? annars märker jag snart.

Gosig ( vit ) Halsduk - H&M

Neröverrumpan lång dunjacka ( röd ) - Cassels

Trosor ( med spets, pingviner och blommiga ) intresseklubben antecknar!! - Lindex

Leopard kjol - Bikbok ( vet ej om jag behåller , kanske gör ett hemmabak istället)

Jag vet vad ni tänker. - Åh! Ännu ett tråkgit inlägg från henne. Men tyvärr så har jag inte ork att lögga på bloggen just nu. Plugg, träning och vänner får gå före men jag lovar att jag ska bättre mig med dagens mm. Puss och smack på er sålänge!

Kommentarer
Postat av: frida

LEOPARDKJOLEN <3

2008-11-22 @ 22:21:16

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0