a real autumn day

Tjilevippen!

Idag har jag åkt hem ifrån Göteborg, vart på kalas hos morfar min. Lite senare( om exakt 2 timmar ) ska jag till stallet och rida bland de färgsprakande löven. Det är så vackert ute nu så det finns egentligen inget bättre än att ta på sig varmt och gå ut. Idag är det bff matcher för många av min kompisar så hade självklart varit kul att kolla på det men jag hade tyvär inte tid, synd.
 
Dagens är skjorta från monki och snortajta mörka jeans. + röda naglar på det. Senare blir det ombyte till ridbyxor...
Hoppas ni får en fin, höstig lördag!

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: haha ja inte så kul :P

Tack så mkt!

Och ja utomland hade inte vart fel alls :/

kram, ha en bra dag!

2008-10-19 @ 11:06:11
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0