I´m not sick !

Jag är såhär glad ( visar med armarna åt varstt håll) !
Jo just eftersom jag är frisk nu, F R I S K ! Härligt, imorgon ska jag testa min fot igen på träningen, hihi. Hoppas den håller för fotbollen nu. Det värsta som kan hända är att jag slår upp skadan igen bara. Esh, det finns folk som har det värre. Jag ska inte klaga, inte alls!

Idag bär det av till Ikea med min happyfamily för att köpa prylar till syrrans rum och kanske kolla på lite saer till mitt rum med. Som mamma brukar säga: - Du kan i alla fall skaffa dig en överblick av vad som finns, hehe! Sedan ska vi på 58årskalas hos en faster i gbg. Träffa kusinerna blir det väll då antar jag. :)

Hoppas ni ( om det är någon som läser)^^ får en underbar söndag!

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0