I några dagar

Tjo.
Idag ska jag åka på konfaläger och jag blir borta tilloch me onsdag.. jag är inte direkt sugen på att spendera halva lovet med detta men vi får försöka vara positiva, pust! Jag har världens fetaste väska med mig med allt som kan behövas. Jag suger värkligen på att packa. Stoppar helst ner hela garderoben men nu blev det typ mjukisbrallor och linnen.. inte det bästa kanske? fråga mig inte. Jag har ingen aning om vad vi kommer göra. Har hört att vi inte äns fårsova med vilka vi vill.. jaja. jag ska inte klaga. Men vi ses väll på Onsdag kväll då? Puss

Kommentarer
Postat av: Ema

Åh vad roligt! Sånt värmer att höra

2008-10-29 @ 15:51:24
URL: http://obstinate.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0