Put the blame on me darlings

Asså shit, har inte haft tid att updatera. förlåt mig x 1000 ! 

Men nu är jag på G. Idag ar jag i stallet mellan 11.30 och 15.30 så då var min dag gjord. I vkäll har mamma tydligen bjudit hem några kompisar till dem som har barn i våran ålder o då vill hon självklar att jag ska vara hemma. Jag umgicks lite med deras dotter som är lika gammla som mig när jag var yngre men nu pratar jag nästan inte med henne. Sånt är livet, man ändras och endå förblir man den man faktisk är.

Konstigt dedär, att man växer ifrån varandra och sådant. I morgon tror jag det blir lite shopping på Torp med Josse och Flisan. Har altid roligt med dem så det kommer nog bli en kanondag! <3 Men först ska vi till kyrkan med konfan kl 11. Soft haha, not.








- Smultron i hand.
- Rosa nyponros.

Lite sommarbilder nu till  hösten kan värkligen behövas så kallt som det är nu.

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0