I´m on again

Tjenare igen!

Idag har vart en skaplig dag om jag ska vara ärlig. Jag har varit smått trött hela dagen men det har gått alldeles bra. Jag nämnde i går att det har vart tjafs och strul i skolan och allt var upp och ner.  I think it´s over now! and I´m happy for it! Inte alls kul när två av ens vänner är sura på varandra.

Idag var det som sagt konfa efter skolan och det var väll ungefär som jag tänkt mig. Rätt segt men det får gå. Käns som att det kommer vara värst att gå till kyrkan på söndagar. Man lär sig i alla fall vad tron går ut på och när man är med i svenska kyrkan är det antagligen  något man borde veta även om man blev döpt in i det redan som liten så är det väll nu dom förösker lära oss vad det betyder att vara kristen. Vi får se hur det går med detdär, man får se vad det innebär i alla fall. hehe..... Nej, nu ska vi se frammåt i tiden! I morgon skulle vi egentligen haft origentering men den blev inställt eftersom i morgon ska det bli regn och rusk tydligen. Nu ska jag hoppa i sängen och sussa. Ni får ha det alldeles G R E A T


Kommentarer
Postat av: Frida

du kan vara sötnos!

2008-10-02 @ 20:21:23
URL: http://fridasplace.blogg.se/
Postat av: Frida

KARRO, UPPDATERA NUUU!

2008-10-04 @ 16:00:29
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0