One monday

Hej alla glada! Allt bra med er? Nu sitter jag här inne, som tur är, ute är det ruskigt kallt. Tror att jag börjar bli riktigt sjuk snart. Inte bra alls. Som frida sa, gud vad alla blir sjuka hela tiden. Det har hon helt rätt i, alla blir faktiskt sjuka nån gång under hösten. Så tråkigt men så sant. Kanske jag som åker på nästa virus då, host.
 Nu ska jag kolla på våran match, som jag inte får spela för att min fot fortfarande gör brutalt ont. Idag spealer vi mot Tanum och som vanligt ska vi spöa skiten ur motståndarna!  Eller mina teammates ska det, jag kan ju inte vara med. Moiirrr..

Först blir det pomes och korv inklusive ketchup. Nyttigt? Nej, men gott.

Mycket kärlek

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: tack :) åh pomes.. mums!

2008-09-15 @ 15:37:43
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Frida

ja, jag har alltid rätt :D

2008-09-15 @ 16:06:14
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0