Oversleep

Studiedag och allt är lugnt och ba. Ja, det kan man tro men här ska inte vilas, jag sak plugga hela dagen och sen bär det av på konfirmation med Elin. Jag hade satt klockan på åtta i morse för att komma ut och gå en sväng had ejga tänkt mig innan ajg skulle äta havregrynsgröt till frukost. Mne icke sa nicke. Min mobil spelad emig ett rejält spratt och ringde inte klockan åtta utan ajg vakande av att mamma ringde till mobilen som började vibrera i sängen och hon tänkte säga vad jag kund eta till lunch. Typiskt. Måste plugga nu So, svenska, engelska och spanska.

I alla väder - Karolina

Kommentarer
Postat av: Frida

vi ses på konfan :D<3

2008-09-16 @ 13:51:27
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0