Can´t people relax?

Utseende idag: Vit blus från H&M, Mörkt blå stuprörsjeans , svarta skor, kort jacka med dragkedja från Monki, plattat hår ( Jag plattar faktiskt inte håret alls lika ofta nu, tro det eller ej. Är lite stolt över mig själv! )

Idag var det skola för mig precis som för så många andra. Jag blir så less, så fort man kommer till skolan får man ont i magen av allt som ska göras och alla "deadlines" som man har att passa. Egentligen hade jag tänkt ägna en del av eftermiddagen till att råplugga matte och svenska men ush, det kallas huvudverk, mitt huvud bultar förfult...

Istället sitter jag här och känner mig fet, smällde just i mig tre knäckemackor med ost och gurka. Idag får jag åtminstone träna och det gör mig skitglad! Jag komer flåsa som bara den, har för tusan inte tränat på två veckor  och det känns hur hemskt som helst.

Nej, nog på allt gnäll!! Varför gnäller jag så hemskt mycket här i bloggen? Inte bra och inte kul för någon att läsa. Utan att låta för dum så ville jag bara säga att jag  inte tänker fråga vad ni vill läsa om i min blogg som så många andra bloggare gör. Eftersom att jag är jag är jag  tänker jag inte ändra mig bara för att en liten blogg ska bli roligare att läsa, däremot ska jag försöka skriva lite bättre här. Jag har blivit alldeles för slapp och skriver mycket sämre än vad jag faktiskt kan. Så, jag ska bli bättre! Det lovar jag er. I kväll kommer det bilder i från helgen, något att se fram emot kan jag lova! :D

Puss och kram, nu ska jag på fotbollsträning snart!


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0