fourteen february

Någon som blivit uppvaktad på alla hjärtans dag? Om jag har blivit det? Svar nej. Eller jag har fått en teckning av min bror med två flugsvampar på som det stod "Glad alla hjärtans dag" på. Det kan man ju tolka hur man vill haha.

Förmiddagen har varit lugn och mysig. Jga har sutti och ritat lite faktiskt, Tro det eller ej jag kan få mina infall ibland. Kul vart det faktiskt och nedan har ni relsutatet och - Ja, jag har inte mvg i bild som ni ser. ;D


Tanken med teckningen är lite att det finns många sidor av musik. Resten får man fantiser ihop själv.

Nu ska jag få i mig lite soppa och hosta ett antal gånger och efter det hade jag tänkt ta mig en fotorunda pulsandes i snön. Hoppas min kropp orkar det. Fint väder är det ju, solken och pudersnö yey!

Hoppas ni blir uppvaktade idag om ni inte redan blivit det! Det lilla betyder mycket. Tänk på min present från lillbrorsan t.ex. Puss!

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0