Hej i snön!

Ja idag är det verkligen vinter, snön den bara faller och faller. Vaknade i tv-soffan in morse eftersom jag och sis somnade framför en Bond-film där i går. Antagligen var den inte så bra eftersom jag inte kommer ihåg mer än att han var i Kina typ. Efter frukosten tog jag en liten promenad med musik i öronen. Jag hade ett redigt sug efter att få jogga men tyvärr är inte kroppen tillräckligt frisk än. Åh, jag blir så sur! Det var inget skönt väder att gå i eftersom jag hela tiden fick snö i ögonen så jag  vände efter inte alls långa biten.

Nu har jag just fått hjälp av mamma att laga min väska. Fick ett sms från Patricia förut där hon frågade i fall jag ville hänga med och bada och basta senare till kvällen. Klart jag ville det! Jag får liksom trosta förkylningen lite i alla fall... Så kvällen spenderas förmodligen med tjejerna i en bastu till runt 20-tiden och senare drar jag hem till Kacka för att se på en bit av Melodifestivalen. Det blir nog en väldigt mysig kväll anar jag. 

Jag drar med mig Kameran tror jag så ni får lite rapport från kvällen imorgon. Puss!

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0