jag blir grå

Jag har ruskigt tråkigt. Sådär urtråkigt ni vet som man kan ha ibland! Jag måste hitta på någt, inte får jag träna fotboll i kväll heller  för min förbaskade sportlovsförkylning och inte kan jag gå o sola eller simma heller tack vare den. Fan vad tråkigt jag har asså. Alla är typ bortresta eller har annat för sig.. Vad gör ni läsare på lovet? Eller ni har kanske redan haft lov? Har ni kanske något bra "hitta på"  åt mig?

Snön är alldeles försenad här också, varför kunde den inte komma på julafton och runt där i stället? Nu är den bara tråkig och jag blir grå av tanken på att det snöade när jag klev upp ur sängen i morse. Jaja, nu ska jag fixa min väska som har varit trasig i flera månader och fixa en söm i fickan på min vinterjacka som har spruckit. Kul? Nej! Framsidan till boken om mig måste göras klart också, lite roligare i alla fall. Lov ska vara kul, jag vill liksom till fjällen och åka skidor. Det är inte alltid " bara och åk" ...

Kommentarer
Postat av: ys.

http://www.365saker.se/



inget jag följer med väldigt finurligt kussen.

2009-02-19 @ 23:38:23
Postat av: Karro svarar

Hahhaa, du är för söt du ;D erkänn du följer!

2009-02-20 @ 11:52:24
Postat av: .....

Denna valde jag http://www.365saker.se/2009/01/29/29-ga-i-ide#comments ;D hahah

2009-02-20 @ 11:55:07

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0