Am I in first grade? No, no way..

Tjilevipen snyggon!

Skola idag då. Kändes tufft att stiga upp på morgonen men gött att bussen är senare än vanligt denna terminen. Jag kaxade lite med min lillebror, han han blivit så kaxig nu och ush jag vill inte veta hur han blir när han blir äldre haha, och åt lite flingor. Skolan var helt okej. Ni vet första dagen får man en chock över hur mycket det är man ska göra under denna terminen och någon mjukstart får man inte direkt i åttan, tror det är jobbigaste året på högstadiet. Men esh, plugget blir mycket mer chill om man varvar med lite träning och att umgås med vänner. Härligt var det att träffa all vänner som man inte har träffat på lovet absolut! Man träffar ju inte alla eftersom vissa är bortresta och hälsar på vänner/familj mm.

Efter skolan åkte jag direkt hem och satte mig för att börja med " boken om mig " vilken ska vara klar den 12 februari vilket detta betyder att jag måste skriva ca 1 1/2 kapitel i veckan. Host!!.. Så nu har jag skrivit ner lite frågor som jag ska fråga mina föräldrar. Frågor om hur jag var när jag var liten skit, vad mina första bebiskläder var and so on ...

Nu har jag ätit lite köttbullar och makaroner och ska om några timmar åka på fotbollsträning, najjs ! NI får ha det prima och så får ni komentera någon bra låt till mig tycker jag för jag har lite småtråkigt. Puss

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0