Comeback

Jag har varit en riktigt slarver nu på sista tiden när det gäller bloggandet! Jag tänkte ändra på det nu! Är ni beredda? Bra, för jag inleder min comeback med att börja pilla på en ny design till bloggen. Detta ska hinnas med i helgen kanske.


 
Hade inte suttit fel med lite shopping heller. Min garderob  är väldigt rörig just nu men det ska jag också få ordning på i helgen. Detta ska bli en sådan osocial fixar-helg hade jag tänkt. Hoppas våran symaskin vill leva ett tag till också för jag har ett par gamla jeans jag hade tänkt att  sy om till en jeanskjol och min väska måste lagas. Just nu går jag runt med en RBL- kasse och det känns fruktansvärst graciöst.


Imorgon är det nog lite social jag ska vara iaf. Jag och Flisan ska nog ta oss an ett träningspass. Both camp om ni  inte har hört talas om det. Det är enormt bra för magen och bör testas!


Nu är det ton av läxor som gäller. Kemi here I come.


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0