Friday night

Tjeninxen!

Sitter på golvet i mitt rum och pillar med ett par gammla levis jeans som jag hittade i en av mammas gömmer för ett tag sedan. Kanske inte världen roligast fredagskväll med jag skulle äta hemma idag och dett kommer förövrigt också bli en lugn helg. De är nästan vita med lite ljust blått, jeansen altså. De är på väg at bli en tight jeanskjol. Nu hoppas jag att mina sykunskaper räcker till. Mamma får hjälpa till med tips så att det blir bra! :D Tur att man har sin mamma ibland, man borde ta vara på det me rän vad man gör tror jag. Värt att tänka på?! Nej, nu kliar mina fingrar efter att få sprätta mera, pussipuss på er!


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0